Boodschappenpakketten Voedselbank

Pakketten van PlusAl vele jaren verzamelen de inwoners van de parochie in Saasveld de Pluszegels voor de boodschappenpakketten van de Plusmarkt. Via de parochiekerk word er ook een aantal keren per jaar, tijdens een viering, een inzameling  gehouden  voor de Voedselbank.

De inzameling van de Pluszegels is jaren geleden begonnen met een spontane actie van een aantal vrijwilligers. Wij, de vrijwilligers, zijn telkens weer verrast over het aantal zegels, die ingeleverd worden. Jaarlijks mogen we de Voedselbank tussen de 30 à 40 pakketten aanbieden.

De Plusmarkt  ‘Huls van den Nieuwboer’ uit Borne is tevens onze sponsor. In overleg met een medewerker kunnen wij elk jaar rekenen op extra pakketten. Wij zijn er content mee dat we zo’n fijne samenwerking hebben met deze Plusmarkt.

Op vrijdag 18 maart j.l. hebben we 31 boodschappenpakketten voor dit jaar kunnen afleveren bij de Voedselbank in Oldenzaal.

Namens de vrijwilligers uit Saasveld