Corona maatregelen per 5 juni 2021

Logo parochiePer 5 juni zijn er weer wat versoepelingen in Nederland betreffende de Coronamaatregelen.

Dit heeft ook gevolgen voor de kerken. In kleine kerken mogen maximaal 50 personen aanwezig zijn bij de vieringen. In de grotere kerken mogen maximaal 15% van de reguliere zitplaatsen bezet zijn met een maximum van 250 mensen.

• Denk bij uw komst naar de kerk aan de basisregels (handen ontsmetten en 1,5 meter).
  • Mondkapje dragen totdat u uw zitplaats hebt ingenomen en als u de kerk verlaat.
  • Denk bij het te Communie gaan aan het ontsmetten van de handen en het mondkapje dragen.

Aanmelden voor de vieringen is verplicht en dat kunt u doen bij uw secretariaat. Natuurlijk zijn de vieringen ook via de livestream te volgen. Aanmelden voor de Basiliek kan via e-mail: plechant@xs4all.nl.

Wat betreft uitvaarten mogen er honderd mensen aanwezig zijn.