Herstart Moving-On

MovingOnOp 26 november 2021 zou de jongerengroep Moving-On gaan starten. Alles was geregeld, programma was klaar, we hadden er zin in. Maar helaas, Corona hield het tegen, besmettingen namen toe, we moesten een pas op de plaats maken. Dat was een teleurstelling, vooral als je net een nieuw initiatief wilt beginnen.

Het is tijd voor een herstart van Moving-On

Wij kiezen ervoor om eerst warm te draaien, even weer terug halen wat Moving-On is en wat wij doen. Wij gaan vormelingen bezoeken, vertellen wat Moving-On doet. Warm draaien om goed te kunnen beginnen.

De officiële opening van Moving-On gaat plaats vinden op vrijdag 8 april in de CoCer in Rossum, een avond voor jongeren die gevormd zijn en gevormd gaan worden.

De opening mag een bijzondere avond gaan worden met verschillende workshops, voor een van de workshops hebben wij een gast uitgenodigd. Zij komt jullie vertellen hoe je gevormd wordt in het leven. Dat gaat niet over het kerkelijk vormsel, het gaat over gevormd worden in je dagelijks leven. Zij is docent aan het middelbaar onderwijs en jeugdboeken-schrijfster. Het zal 8 april een uitdagende avond gaan worden. Mis deze avond niet! Verdere informatie volgt.

Heeft u vragen over Moving-On dan kunt u contact opnemen met Pastor Sleegers 06-2337 3647 of diaken Huitink 06 204 326 61. Wij hebben ons eigen mailadres: moving-on@plechelmusparochie.nl

Hartelijke groeten namens

Pastor Maroesjka Sleegers en diaken Bert Huitink