Pastor C.F.M. Janssen-de Ridder – pastoraal werker

E-mailadres: pastor-janssen@plechelmusparochie.nl – Telefoon: 06 53715635

Pastor C. JanssenPastor Constance Janssen-de Ridder is in Haarlem geboren op 18 februari 1961. Zij is getrouwd met Michel en heeft twee zoons.

Na de middelbare school heeft zij verschillende banen gehad. Ze is begonnen als medewerkster op een veeteeltbedrijf. Daarna is zij werkzaam geweest op een bedrijvencentrum als receptioniste, en als secretaresse bij een uitzendbureau en een advocatenkantoor.

Toen het na de geboorte van haar eerste zoon niet mogelijk was parttime te gaan werken, heeft zij dat als een aanwijzing gezien dat het tijd werd om haar roeping te gaan volgen: pastoraal werker worden. Na een theologie-studie heeft zij eerst twee jaar als pastoraal werker in Leiderdorp en Zouterwoude-Rijndijk gewerkt.

Na de verhuizing van het gezin naar Hengelo is zij sinds 2009 met veel plezier werkzaam als pastoraal werker voor de Plechelmusparochie in Oldenzaal.

Zij houdt veel van zingen in een toonkunstkoor in Enschede, en bakt in haar vrije tijd graag koekjes en taart.