UPDATE COVID-19 Gezinsviering en Kinderkerk

UPDATE COVID-19

Logo parochie

Plechelmusparochie

Omdat er vragen gesteld zijn bij het  door laten gaan van de Gezinsviering zaterdag 16 januari in de Plechelmusbasiliek en de viering van de Kinderkerk zondag 17 januari in de Antoniuskerk, nu scholen en kinderdagverblijven gesloten zijn en we horen van ouders van bijv. koorkinderen dat zij hun kind niet naar de kerk te laten komen, hebben we om alle risico’s uit te sluiten, met pijn in het hart besloten om de Gezinsviering en de Kinderkerk komend weekeinde NIET door te laten gaan!

We schorten de vieringen met kinderen op totdat de scholen weer opengaan!

Als alternatief zal pastor Maroesjka Sleegers de vieringen live op Facebook houden. Gelukkig heeft de Gezinsviering een eigen account, net als de Kinderkerk, dus daar zal zij de vieringen op de oorspronkelijke tijdstippen (voor zover mogelijk) verzorgen!

Dus zaterdag 16 januari 19.00 uur Gezinsviering en zondag 17 januari om 10.00 uur Kinderkerk, beiden op Facebook, op het account van de betreffende viering.

Wij hopen dat u begrip hebt voor ons besluit en meeviert via Facebook!