Voor de leeftijdsgroep van 13 tot 30 jaar

In deze groep zitten de jongeren die studeren en later aan het begin staan van hun loopbaan.

In het begin is er nog interesse voor het geloof en ben je nog betrokken bij de kerk. Heeft te maken met de opvoeding van je ouders. Maar vervolgens wordt het in de loop der jaren minder.

Er zijn verschillende oorzaken die daar aan ten grondslag liggen: je zit in de je studententijd en de pubertijd komt er aan. Een andere wereld gaat voor je open. Toch blijkt dat jullie nog wel belangstelling hebben voor de geschiedenis van de kerk en geïnteresseerd zijn naar de inhoud.

Maar je weet niet waar je moet beginnen. Je hebt het idee dat je alles opnieuw moet uitvinden maar dat is niet nodig want de basis is gelegd in je jeugd. Via deze site kunnen jullie je kennis weer op peil brengen en daarbij gebruik maken van linken naar diverse organisaties.

Theoretisch

Praktisch