Op deze pagina ziet u een overzicht van vragen met daaronder het antwoord:

Waar kan men een overlijden melden?
Om een overlijden te melden kunt u kijken bij uw eigen Geloofsgemeenschap. Daar staan telefoonnummers en contactpersonen. Ook staat er op de site een pagina met de gegevens voor alle locaties.
Hoe kan ik beter de livestraam volgen.
Om de livestream thuis beter te kunnen volgen hebben we soort van “Handleiding” voor u gemaakt. Hierin staan wat tips en gebeden. Wij hopen dat u er iets mee kunt. Het Pastoresteam.
E-mailadres: Waarom staat er een naam en geen e-mailadres?
Aangezien op dit moment veel mensen last hebben van SPAM hebben we ervoor gekozen om te werken met formulieren of de naam van de geadresseerde. De e-mailadressen zijn dan niet zichtbaar op de website. Klikt u op de naam dan wordt uw e-mailprogramma automatisch geopend en kunt u de mail invullen en versturen.
Kan ik op de site een kaarsje opsteken?
Een kaarsje opsteken is op de site mogelijk. Ga naar Kaarsje opsteken en u ziet een formulier waarmee u dat kunt aanvragen. Het kaarsje wordt na de aanvraag z.s.m. aangestoken.
Waar kan ik de formulieren vinden om me ergens voor aan te melden of een vraag te stellen?
Op onze website hebben een contactpagina. Hier kunt u een vraag stellen en/of zich aanmelden voor een activiteit in de Parochie.
Waar kan ik de locatie vinden waar ik als parochiaan woon?
Elke Geloofsgemeenschap (locatie) heeft een paar pagina’s met gegevens over het secretariaat, werkgroepen en contactpersonen. Ook kunt u daar vinden wat u kunt doen in SPOEDGEVALLEN.
Wat kan ik vinden bij Vieringen?
Klik op Vieringen en alle vieringen zijn te zien op het scherm.

Wilt u per locatie bekijken wanneer er vieringen zijn, klik dan op de betreffende kerk.

Wilt u per voorganger bekijken waar ze voorgaan, klik dan op de naam van de voorganger.

Waar staat informatie over de Sacramenten?
Informatie over de Sacramenten staat bij Alle leeftijden. Hier staat ook hoe u zich kunt aanmelden voor bijv. Dopen, H. Vormsel, Huwelijk en Ziekenzalving,
Hoe kan ik het Centraal secretariaat bereiken?
Het Centraal secretariaat in Oldenzaal is op diverse manieren te bereiken. Op deze pagina staat alles wat u moet weten.
Kan ik zo naar binnen lopen bij het Parochiecentrum aan de Kerkstraat in Oldenzaal?
U kunt zo naar binnen lopen voor een praatje en een kopje koffie/thee. Daar zijn vrijwilligers aanwezig van maandag t/m vrijdag (behalve donderdag) tussen 14:00 en 16:00 uur.