AllerheiligsteAanbidding van het Allerheiligste is al sinds het begin van de Kerk gemeengoed. Het is een manier om de liefde te delen die mensen hebben voor God en om de liefde te ervaren die God heeft voor de mensheid.

Tijdens de aanbidding van het Allerheiligste Sacrament zijn we in de echte, levende, actieve aanwezigheid van Christus. Wat een wonder! Kun je je voorstellen wat het betekent om een exclusieve ontmoeting te hebben met degene die de hele schepping in stand houdt, degene die ons heeft geroepen tot het leven en degene die zich blijft inzetten om ons naar de hemel te brengen met Hem?

Het is iets ongelooflijks. In de Parochie H. Plechelmus is dat mogelijk op elke 1e vrijdag van de maand na de viering van 9:00 uur (Plechelmusbasiliek Oldenzaal) en na de viering van 9:30 uur (Plechelmuskerk Saasveld).