Bericht van het bestuur/pastores aan de parochianen

Dames/heren,

Logo parochie

Plechelmusparochie

Naar aanleiding van het bericht van minister president Rutte op dinsdag 13 oktober 2020,  delen wij het volgende mede.

Het bisdom deelt de bezorgdheid van de overheid en daarom hebben wij besloten dat met ingang van a.s. zaterdag er nog maximaal 30 personen in de kerk mogen. Kerkgangers mogen niet komen als ze klachten hebben, moeten hun handen bij binnenkomst ontsmetten, volgen de aangegeven looproutes en zitten op anderhalve meter van elkaar. Er is een dringend advies om een mondkapje te dragen als men in beweging is. Er is geen samenzang.

Personen die buiten het maximum van 30 personen vallen mogen zich gelijk inschrijven voor de volgende viering.

Kijk voor landelijke informatie op de website van Bisdom Utrecht en op deze informatie naar aanleiding van vragen aan het Bisdom. Voor de meest recente informatie kunt u kijk op www.rkkerk.nl.

We weten dat het veel extra werk met zich mee brengt maar hopen op jullie medewerking in deze want gezondheid en veiligheid staat voorop!

Alvast bedankt.